Grolsch
Kornuit
Peroni
De Klok
Grolsch en Grimbergen Speciaalbier
Viper

Kornuit past goed bij ondernemers die bijzondere ervaringen willen creëren voor hun gasten. Vooral bij creatieve concepten op levendige plekken kunnen we samen de belangrijke sociale momenten van iedere gast verrijken.

Yara Pelzer Brand Manager Kornuit

Kornuit speelt met campagne Made of Moments in op het nieuwe rijkdom voor gasten; bijzondere ervaringen bieden.

Kornuit is Made of Moments. In tijden waar de lange termijn lastig te voorspellen is, vindt een groot deel van de jongvolwassenen het moeilijk om te genieten van het jong zijn. Daartegenover staat echter dat deze generatie heel erg gemotiveerd is om alles uit het leven te halen. Ze vinden bijzondere ervaringen belangrijker dan geld of status. Ze zien het leven als een aaneenschakeling van mooie momenten.

Genieten van het leven door bijzondere ervaringen op te doen. Iets wat elke horecaondernemer voor zijn gast wil bewerkstelligen en een levensfilosofie waar Kornuit 100% achter staat. Met het moderne en vrije Kornuit op tap zal de gast herkennen dat er bij jou in de zaak bijzondere momenten te beleven vallen.

Kijk voor meer informatie ook op www.kornuitbier.nl

Duurzaamheid bij Kornuit

Op het gebied van duurzaamheid nemen we onze verantwoordelijkheid. We dagen onszelf daarbij uit en durven te experimenteren. Zo kijken we continu hoe we ons hierin kunnen verbeteren en hoe we ons product zo duurzaam mogelijk in de markt kunnen zetten. Ons nieuwe krat, het eerste en enige krat ter wereld dat voor 100% gemaakt is van plastic consumentenafval, is hier een goed voorbeeld van.

Daarmee gaan we verder dan alleen materialen. We staan er niet graag bij stil, maar bijzondere momenten brengen vaak CO2 uitstoot met zich mee. Ook Kornuit is zich hiervan bewust. Want of het nu tijdens het brouwen van het bier is, of als het biertje wordt gedronken op een festival, CO2 komt hierbij vrij. Daarom gaat Kornuit een eigen bos planten om de impact van alle gezamenlijke momenten te compenseren. Consumenten gaan mee bepalen hoe groot het bos wordt. Met de aanschaf van een krat of sixpack kunnen zij een persoonlijk certificaat claimen voor een stukje bos. Zo kan het biermerk de ecologische footprint verminderen en worden bijzondere momenten echt zorgeloos.

Tot slot ziet Kornuit de samenwerking met Duurzame Horeca als een 'natural fit'. “Samenwerken aan duurzaamheid geeft een katalyserend effect. Zodoende nemen wij het duurzaamheidsaspect graag mee in elke samenwerking die we aangaan. Samen impact maken dus!”, aldus Yara Pelzer, Brandmanager Kornuit.

Hulp is onderweg!

Spoeddienst Biertechniek 053 - 48 33 486
Spoeddienst Evenementen 053 - 48 33 135
Toned (bij Calamiteiten) 088 - 00 11 200
Weekenddienst
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol

Ben jij 18 jaar of ouder?

Vul je geboortedatum in om toegang te krijgen tot de website.