Service

Al onze antwoorden op een rij

Bij wie moet ik zijn voor het melden van calamiteiten/storingen die volgens de onderhoudsverplichtingenlijst onder de verantwoordelijkheid van verhuurder/eigenaar vallen?

Hiervoor kun je contact opnemen met het callcenter van VDH, 24/7 bereikbaar via telefoonnummer 088 001 12 00.

Dien ik de fusten voor te koelen?

Ja, fusten dien je minimaal 24 uur van tevoren voor te koelen.

Hoe bestel ik tankbier?

Je kunt telefonisch een bestelling plaatsen (053 483 35 61), via e-mail (tankbier@grolsch.nl) of via WhatsApp (06 12238527).

Voor evenementen geldt dat de tanks altijd vol worden aangeleverd. Het aantal tanks kan vooraf worden besproken met de eventdesk of de projectleider. Tijdens een evenement kun je contact opnemen met je begeleider (ieder tankbierevenement heeft een begeleider) voor een eventuele bijvulling. Je kunt dan dus NIET zelf bestellen.

Hoe kan ik een persoonlijke POS-bestellijst maken?

Op www.grolsch-horeca.nl bekijk je het product dat je graag aan je persoonlijke bestellijst zou willen toevoegen en klikt op het hartje.

Je vindt je persoonlijke favorietenlijst onder Mijn Account > Mijn verlanglijst. De producten in je verlanglijst voeg je eenvoudig toe aan je winkelwagen.

 

Hoe kan ik zien of een tank nog vol is?

Een tank is nog vol wanneer er een verzegeling op de insteekkraan zit. Dit is vaak een witte dop. Daarnaast kun je met een zaklamp in de tank kijken via het mangatvenster. Er zit meestal achterin de tank een schaal die aangeeft hoeveel liter er nog in de tank zit.

Hoe laat komen jullie tankbier leveren?

Dat is afhankelijk van de planning.

Als je een tijdsvenster wil weten dan kun je hiervoor contact opnemen met onze tankbier specialist op telefoonnummer 053 483 35 61 (op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur).

Hoe lang duurt het voordat ik mijn POS-bestelling ontvang?

Orders (pakketjes) voor 22.00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd. De levertijd van orders van grotere omvang (palletvervoer) is circa 2-3 dagen.

Door grote drukte kan het zijn dat de levertijd soms langer is dan je van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor je begrip.

Hoeveel heeft het evenement omgezet?

Hiervoor kun je contact opnemen met onze tankbier specialist op telefoonnummer 053 483 35 61 (op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur) of op e-mailadres tankbier@grolsch.nl.

Ik begrijp een ontvangen factuur niet, wat moet ik doen?

Indien de factuur voor een drankenleverantie is, neem contact op met de drankenhandel.

Indien de factuur voor Grolsch is, neem contact op met de debiteurenmanager van Grolsch op telefoonnummer 053 483 33 33.

 

Ik heb Grolsch een factuur gestuurd m.b.t. mijn pand, maar deze is nog niet betaald. Wat kan ik doen?

Je kunt contact opnemen met onze vastgoed afdeling op e-maildres vastgoed@grolsch.nl of telefoonnummer 053 483 33 33.

Voor facturen die betrekking hebben op sponsoring kun je contact opnemen met onze salessupport afdeling op e-mail adres salessupport@grolsch.nl.

Ik heb Grolsch een sponsorfactuur gestuurd en deze is nog niet betaald, waar kan ik terecht?

Je kunt contact opnemen met onze salessupport afdeling op e-mailadres salessupport@grolsch.nl of telefoonnummer 053 483 33 33.

Voor facturen die betrekking hebben op panden kun je contact opnemen met onze vastgoed afdeling op e-mailadres vastgoed@grolsch.nl.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat moet ik doen?

Neem contact op met je drankenhandel. Zij kunnen bepalen bij welke debiteurenmanager je terecht kunt.

Ik heb een koeltechnische storing, bij wie moet ik zijn?

Heb je een storing aan je tapinstallatie, fustenkast, bierkoeler of koelcel? In dat geval kun je 24 uur per dag bij ons terecht om je storing te melden. Dit kan per mail naar service@grolsch.nl of telefonisch door te bellen naar 053 483 34 86. E-mails worden alleen tijdens kantooruren behandeld.

Voor storingen aan flessen –en koelkasten kunnen wij je helaas niet helpen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met een installateur in jouw regio.

Ik heb een lening uitstaan bij Grolsch, wat is de leningstand op dit moment?

Je kunt contact opnemen met onze debiteuren afdeling op telefoonnummer 053 483 33 33.

Ik heb een probleem met mijn tank, wat kan ik doen?

Hiervoor kun je contact opnemen met de HTTS op telefoonnummer 053 483 34 86.

Ik heb een storing aan mijn tapinstallatie, wat nu?

In dat geval kun je 24 uur per dag bij ons terecht om je storing melden.

Dit kan per mail naar service@grolsch.nl of telefonisch door te bellen naar 053 483 34 86. E-mails worden alleen tijdens kantooruren behandeld.

Ik heb een storing tijdens een evenement. Hebben jullie een storingsdienst?

Heb je een taptechnische storing tijdens een evenement? Onze storingsdienst is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 053 483 31 35 om je bij te staan.

De dienstdoende monteur zal de storing in eerste instantie telefonisch proberen op te lossen. Mocht dit niet lukken dan komen wij naar je toe.

Daarnaast hebben wij een checklist ‘storingen evenementen samengesteld’, waarmee je eventueel zelf de storing kunt verhelpen.

Ik heb een verstopte afvoer, wat moet ik doen?

Grolsch is niet verantwoordelijk voor het oplossen van verstoppingen aan afvoeren. Hiervoor kun je het beste een loodgietersbedrijf bij jou in de regio bellen.

Ik heb wel een creditnota ontvangen, maar nog geen geld. Wat kan ik doen?

Je kunt contact opnemen met onze debiteurenadministratie op e-mailadres debiteurenwest@grolsch.nl.

Ik kan een bepaald product niet vinden op grolsch-horeca.nl. Wat kan ik doen?

Je kunt contact opnemen met onze POSM-Specialist Jeroen Steggink op e-mailadres jeroen.steggink@grolsch.nl.

Ik mis een factuur, wat moet ik doen?

Indien de factuur voor een drankenleverantie is, neem contact op met de drankenhandel.

Indien de factuur voor Grolsch is, neem contact op met de debiteurenmanager op telefoonnummer 053 483 33 33.

Ik wacht nog op het uitkeren van een sponsoring/bonus, wanneer ontvang ik deze?

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze salessupport afdeling op e-mailadres salessupport@grolsch.nl of telefoonnummer 053 483 33 33.

Ik wil graag een evenement organiseren. Waar kan ik terecht voor vragen?

Voor algemene vragen rondom evenementen kun je contact opnemen met de Eventdesk. Dit kan per mail naar eventdesk@grolsch.nl of telefonisch op 053 483 31 35.

Ben je nog geen klant? Dan brengen wij je graag in contact met de accountmanager in jouw regio.

Ik wil graag promotiemateriaal bestellen, waar kan ik terecht?

Je kunt promotiematerialen bestellen op www.grolsch-horeca.nl.

Ik wil mijn facturen graag digitaal ontvangen, hoe regel ik dit?

Je kunt contact opnemen met onze salessupport afdeling op e-mailadres salessupport@grolsch.nl.

Ik zou mijn tankbier graag op een andere dag geleverd krijgen, hoe doe ik dit?

Je verzoek wordt altijd met de planning besproken. Wanneer de planning dit toelaat, kunnen wij samen een andere losafspraak bespreken.

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze tankbier specialist op telefoonnummer 053 483 35 61 (op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur).

Kan een tank bijgevuld worden?

Een tank kan bijgevuld worden als er een nieuwe zak in die tank zit en wanneer dit binnen 4 weken gebeurt.

Wij leveren alleen volle tanks, maar als er een evenement is, kunnen wij alle tanks bijvullen. Laatste afvulling mag dan niet ouder zijn dan 4 weken.

Kan ik de naam van mijn zaak op Grolsch glazen laten bijdrukken?

Neem hiervoor contact op met je accountmanager.

Kan ik voor uitgebreide POS-bestellingen en spoedbestellingen telefonisch mijn bestelling plaatsen?

Je kunt op werkdagen tussen 9.00 - 17.00 uur contact opnemen met Grolsch Shopservices (030 - 227 10 62)  om een bestelling te plaatsen. Zij helpen je graag met het telefonisch plaatsen van je bestelling. Voor je reguliere bestellingen, kun je gebruikmaken van onze bestelsite.

Kan mijn POS-budget worden verhoogd?

Neem hiervoor contact op met je accountmanager.

Mag ik naar eigen inzicht verbouwingen uitvoeren in en/of aan het pand?

Voordat je overgaat tot een verbouwing verzoeken wij je hierover contact op te nemen met een bouwkundig medewerker van Grolsch Vastgoed op e-mailadres vastgoed@grolsch.nl. Voorafgaande toestemming van de verhuurder/eigenaar is namelijk vereist.

Mijn NAW-gegevens en/of rechtsvorm zijn gewijzigd, waar kan ik dit doorgeven?

Stuur een mail naar onze salessupport afdeling op e-mailadres salessupport@grolsch.nl

Mijn POS-bestelling is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?

Je kunt op werkdagen tussen 9.00 - 17.00 uur contact opnemen met Grolsch Shopservices op 030  227 10 62.  

Mijn bankrekeningnummer is gewijzigd. Aan wie moet ik dit doorgeven?

Geef dit door aan onze debiteurenadministratie op e-mailadres debiteurenwest@grolsch.nl.

Mijn bonus-afrekening klopt niet, waar kan ik terecht?

Je kunt contact opnemen met onze afdeling contracten & klantgegevens via het e-mailadres bonus@grolsch.nl.

Mijn buitenreclame of parasol is defect, waar kan ik terecht?

Je kunt contact opnemen met onze Horeca Tap Technische Service op het e-mailadres service@grolsch.nl.

Waar kan ik een storing aan mijn lichtbak of neon melden?

Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch bereikbaar op 053 483 35 13 om jouw storing op te nemen of om je van andere informatie te voorzien met betrekking tot buitenreclame. Daarnaast kun je ook mailen naar service@grolsch.nl.

Waar kan ik koelmaterialen bestellen voor een evenement?

Wij faciliteren geen koelmaterialen (koelcontainers, koelwagens en koelkasten) voor op evenementen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met een leverancier bij jou in de buurt. Onze tapmaterialen zijn uiteraard wel uitgerust met waterkoelers.

Waar kan ik mijn geplaatste evenementenorders zien?

Je kunt hiervoor contact opnemen met de eventdesk op e-mailadres eventdesk@grolsch.nl.

Wanneer komt mijn tankbier bestelling?

Hiervoor kun je contact opnemen met onze tankbier specialist op telefoonnummer 053 483 35 61 (op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur).

Wat is mijn vaste afleverdag voor tankbier?

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze tankbier specialist op telefoonnummer 053 483 35 61 (op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur).

Wat moet ik doen als ik in het weekend een extra levering van tankbier nodig heb?

Dit kun je aanvragen bij Customer Service (tel. 053 48 33 561). Dit graag vantevoren doorgeven op reguliere werkdagen.

Daarnaast kun je onze voicemail inspreken (tel. 053 48 33 561). De dienstdoende kelderbierchauffeur luistert de voicemail af op zaterdag om 09.00 en 13.00 uur en op zondag om 09.00 uur.

Let op: wij kunnen te maken hebben met lange aanrijtijden; houd hier rekening mee. Mail en WhatsApp worden in het weekend niet gelezen.

Wat wordt verstaan onder meerpremie brandverzekering?

In de regel wordt voor horecapanden een hogere dan normale premie voor (brand)verzekering voor opstal of inventaris en goederen aan verhuurder of andere huurders van het gebouw of complex van gebouwen in rekening gebracht. Het meerdere boven de normale premie, de meerpremie, komt voor rekening van de huurder.

Welke kosten worden wel/niet gedekt door mijn evenementen-budget?

Je kunt hiervoor contact opnemen met de event desk op e-mailadres eventdesk@grolsch.nl

Wie betaalt mijn bonus uit?

Je kunt dit nakijken in je contract of contact opnemen met onze sales support afdeling op e-mailadres salessupport@grolsch.nl.

Wie is eigenaar van welke inventarisgoederen?

Zie hiervoor de inventarislijst die als bijlage is gevoegd bij jouw huurovereenkomst en de eventuele lijst technische installatie onderdelen, biertechniek.

Wie is mijn accountmanager en hoe kan ik hem/haar bereiken?

Je kunt contact opnemen met onze salessupport afdeling op e-mailadres salessupport@grolsch.nl of telefoonnummer 053 483 33 33.

Wie is verantwoordelijk voor welk onderhoud aan het door mij gehuurde pand?

Denk bij dit onderhoud aan het schoonmaken van daken en goten, het periodiek onderhouden van brandpreventieve middelen en ventilatiesystemen, buitenschilderwerk en constructief onderhoud.

Informatie hierover vind je in de onderhoudsverplichtingenlijst die als bijlage is gevoegd bij jouw huurovereenkomst.

Hulp is onderweg!

Spoeddienst Biertechniek 053 - 48 33 486
Spoeddienst Evenementen 053 - 48 33 135
Toned (bij Calamiteiten) 088 - 00 11 200
Weekenddienst
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol

Ben jij 18 jaar of ouder?

Vul je geboortedatum in om toegang te krijgen tot de website.