Horeca Trends
Meer Rendement
Horeca Coach
Distributie op maat
Digitaal groeien
Zelf Verduurzamen

Gastvrijheid betekent meer dan alleen het standaard contact met de gast. Oude patronen dienen doorbroken te worden en nieuwe gewoontes aangeleerd te worden. Zo bieden wij duurzame beleving.

Wim Gude Bierkenner en tapspecialist

Maak positieve veranderingen blijvend door middel van training

Daar waar jouw medewerkers in contact komen met anderen, kunnen zij het verschil maken. Of het nu met gasten is, met leveranciers of onderling: door de juiste aandacht voor het contact ontstaat groei.

Creëer positieve gedragsverandering onder je medewerkers door middel van een breed aanbod aan horecatrainingen. Afhankelijk van jouw wensen en behoeften als ondernemer en die van je personeel, worden doelstellingen geformuleerd. Deze doelstellingen en de visie van de organisatie vormen het uitgangspunt van een programma op maat, resulterend in een uitgebreid of beknopt traject.  

De trainingen dragen bij aan een verhoogd rendement, hogere gasttevredenheid en een verbeterde efficiëntie. De meeste trainingen zijn zowel op locatie als virtueel mogelijk. Het doel is om de behaalde resultaten permanent in de gebruiken van het personeel te verweven. Pas dan wordt een positieve duurzame verandering bewerkstelligd.

Meer beleving voor de gast én het personeel als einddoel

In de horeca wordt veel met jong personeel gewerkt en het verloop in de horeca is over het algemeen hoog. Investeren in je personeel zorgt ervoor dat zij hun werk beter gaan doen, leuker gaan vinden, zich gewaardeerd voelen en uiteindelijk langer blijven. Daarnaast zijn nieuwe werknemers sneller op niveau.

Identificeer samen met ons waar jij je als horecaondernemer op onderscheidt. Een onderdeel hiervan is altijd beleving. Beleving creëer je op vele manieren; het interieur, het concept, de menukaart. Echter zijn jouw medewerkers van grote invloed, of misschien wel het meest belangrijk, als het gaat om beleving bieden aan gasten. Door goed te inventariseren welke beleving jij zoekt, stemmen wij de trainingen zo af, dat het personeel opgeleid raakt om deze beleving te bieden.

Een voorwaarde voor gedragsverandering is allereerst bewustwording, oftewel het voorhouden van een spiegel voor zodat er voor alle medewerkers inzicht komt in de huidige stand van zaken. Om deze bewustwording te creëren zetten wij o.a. mystery visits in.

Ons uiteindelijke doel is altijd om meer plezier te bieden. Tussen de collega’s onderling en in de dynamiek met de gasten. De combinatie van dit plezier en de nieuw aangeleerde patronen leiden tot meer beleving. Zo bieden wij duurzame vooruitgang in de horeca.

Wie zijn wij?

Als Breaking Habits zijn wij al jaren de vaste trainingspartner van Groslch en hebben duizenden mensen getraind en horecazaken gezien. Wij zijn een team van enthousiaste gedragsveranderaars en specialisten in écht contact. Daar waar mensen met elkaar in contact zijn, voegen wij waarde toe. Ook buiten de horeca zijn wij in veel branches actief, van de zorg tot het bankwezen tot online shops. Altijd met ons idee over gastvrijheid als basis: verwachtingen overtreffen door echt contact en met oprechte aandacht voor de ander, zowel intern als extern.

Hulp is onderweg!

Spoeddienst Biertechniek 053 - 48 33 486
Spoeddienst Evenementen 053 - 48 33 135
Toned (bij Calamiteiten) 088 - 00 11 200
Weekenddienst
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol

Ben jij 18 jaar of ouder?

Vul je geboortedatum in om toegang te krijgen tot de website.